MayMay 日記

If you can dream it, you can do it!!! 只要有夢想,凡事可成真

Thursday, January 12, 2006

減肥行動正在開始

12th Jan. 2006

May May 就快要番香港啦!! 要開始減肥行動, 如果唔係一定會俾人笑我肥. 我己經成日俾媽咪話我啦. :p

May May 好開心,因為就黎可以見到屋企人同埋朋友仔. 仲可以去shopping, 唱K , 剪頭髮, 同食好野添.

嘩!!! 原來打中文係咁難嫁. 我要向所有識打中文既朋友致敬!!! 好啦, 下次再寫啦. 拜拜!!!

正在學打中文既May May.

4 Comments:

At 10:18 PM, Blogger ??Winwin said...

我是識打中文的winwin,請向我致最崇高的敬意啦,請我食飯以顯示你對我們打中文的朋友的尊敬啦

 
At 11:10 PM, Blogger MayMay said...

敬意唔等於要請食飯, 你唔好"老屈"

 
At 11:24 PM, Blogger ??Winwin said...

MAYMAY好勁呀,識用"老屈",但這個字有損你高貴幽雅的身份,下次唔好再用啦

 
At 9:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Jenny
哈哈......比d心機學打中文啦。
好期待返香港,記得叫我去行街呀....

 

Post a Comment

<< Home